Esta clar que els informadors són persones per carregar-los les culpes de lo malament que funciona la RENFE, apart de que no s'enteren de res o no estan atents o simplement no els informen.
Sense anar més lluny tots coneixem la situació nocturna que es viu a Sants-Estació fins a principis de juny. Doncs bé, jo volia anar fins a Sant Feliu a partir de les 23 h i com hi havia canvis doncs no sabia si m'afectarien. A Sants li pregunto a un informador com ho puc fer, i em diu: "Espera un momento", i m'agafa uns fulletons: "Aqui encontraras toda la información"
No em va solucionar el problema ja que un informador informa no et dona uns fulletons i.... apañatelas....
Plaça Catalunya: el mateix, un informador que m'expliqui com puc tornar: "Ah, pero hay un corte en Sants?" (és a dir, no sabia res de res) "Mira, en aquellos paneles del fondo te explica todo lo extraordinario"
(Han sigut les meves primeres i últimes preguntes que els hi faig, potser els hi puc fer per riure'm d'ells per saber si estan informats o no. Al final puc descubrir jo mateix que no tenia cap problema en anar a Sant Feliu passades les 23 h.)
👍0👎0