El dissabte, jo vaig veure això, a Sants:
-Noia: escolta, aquest tren para a Montcada-Bifurcació?
-Informadora: No lo sé, creo que no...no, no para, va directo desde Plaza Cataluña hasta Vic.
-Jo: sí que para, ja hi pots pujar, degut a les obres sí que para excepcionalment només avui i demà.
Conclusions:
A.- La informadora no sap bé del que ha d´informar.
B.- La informadora no sap respondre en català, que és la llengua en la que si la formulat la pregunta per part de la clienta.
Jo crec que això era tan fàcil com llegir la informació que estava donant en el folletons que repartia. És cert que amb les avaries els informadors no poden donar informació al moment perquè encara no han rebut de Renfe "el parte" del que passa. Però el que no pot ser és que un persona sigui contractada temporalment per repartir folletons i no sàpiga ni què reparteix, ni respondre als clients, ni respondre en català.
Salutacions.






