- Verdaguer: més o menys com Diagonal: s'ha quedat petit. Cal eliminar graons inútils, ampliar passadissos, posar tapissos rodants i posar ascensors i escales mecàniques on no n'hi ha.
- Sagrada Família: la part "nova" ja s'ha quedat petita. La part vella (L5) ja era petita quan es va posar en servei l'enllaç, ja que aquella sortida no estava pensada per ser l'accés d'un intercanviador. Es ve fer una "xapussa". Cal ampliar les escales d'accés a la L5 i posar ascensors a tot arreu. A més, cal estudiar si es poden fer passadissos més directes de connexió entre les dues línies sense haver de pujar i baixar al vestíbul. Ara està en obres i algunes coses s'estan fent... veurem.
- Sants-Estació: El passadís d'enllaç L3/L5 s'ha de fer nou, ampliat i amb tapissos rodants. Els enllaços amb l'estació de Renfe caldria replantejar-los totalment, potser fent un nou vestíbul ampli sota les vies de Renfe d'accés a Rodalies.
- Sant Andreu Arenal/Fabra i Puig: La sortida de la L1 és justa, però acceptable. Estaria bé que hi hagués una coberta des de la sortida de metro al costat de l'estació de Renfe fins a la porta, o millor encara que deixés a dins mateix del vestíbul. Les instal·lacions de Renfe, com sempre, fan pena. Caldria fer-ho tot nou i posar escales mecàniques i ascensors a les andanes. Segurament, aquesta estació es tancarà quan es faci la de Sagrera-Meridiana, per la qual cosa caldria mirar abans si val la pena gastar-s'hi diners.





