- PAsseig de Gracia : mundialment conegut pel seu pasadis que debia estar previst per fer-hi passar alguna linea segurament, ja que el recorregut entre L2 /L4 Passeig de Gracia cap a la L3... es gairabé la distancia de entre dues estacions de metro, gairabé perquè per poc no hi ha arriba. Massa llarg, gairabé seria millor enllaçar cap a catalunya la L2/L4 amb L1/L3 y FGC.. pero aquest es un altre tema.
Catalunya: Als fans dels laberints els hi deu agradar, pero res com el laberint d'espanya.
Espanya: Llarg i laberintic.
Diagonal: L5-L3 o L5 o L3-FGC, Seria equiparable o inclus més ampli que el de Passeig de Gracia.
Pl.Sants L1/L5, no es tant en distancia que els anteriorment anomenats, pero també tela la distancia.
Cornellá: Metro/Tranvia: Directe, es sortir del metro i en pocs minuts et plantes a la estació de tranvia.
Paral-lel L2/L3 o Gracia, models a seguir com a intercambiadors metro/FGC(Servei tipus metro).
- Clot L1/L2, relativament directe si no et perds amb les indicacions.
L2/L4: Laberintic.. Quin es el cami directe?
Urquinaona L4/L1, relativament llarg.
L2/L4: La Pau. Em sona que era curt. No em va semblar llarg.
- Universitat : relativament llarg si es L2-L1: H.Bellvitge.
A vosaltres de contrarrestar i de afagir-hi comentaris





