http://www.tramvia.org/ELMETRO/ELMETROmiles.htm#1
I a més ens cau en diumenge, que és bon dia per a fer una trobada. El meu dubte és si funcionarà el 1101-1104, aquell dia.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 18:46

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 03 gen. 2008, 21:02
Entrada Autor: Vox » 03 gen. 2008, 23:33
Entrada Autor: Trenscat » 04 gen. 2008, 08:33

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 04 gen. 2008, 14:52

Entrada Autor: josep_serre » 04 gen. 2008, 23:23
Entrada Autor: pokeroms » 05 gen. 2008, 01:08
Hola,josep_serre ha escrit:Voto el 20 de gener perquè el 29 de febrer igual no circulen 1100 ja per la línia 4 i que és una data que tal com s'ha dit té un significat.

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 05 gen. 2008, 12:33
Entrada Autor: Vox » 05 gen. 2008, 18:50
Han de ser-hi! Hi ha només 15 s2100 i per tant haurien d'arrivar unes quantes s9000 per poder cobrir tota la L4 sense les 1100. A la primavera ja no ho sé però al febrer han d'arribar, que està aquí al costat jejemetring ha escrit:Fem una cosa:
Com que no ho tenim gaire clar que durin els 1100 fins finals de febrer, podriem tantejar la data del dia 20 de gener. Editaré el primer missatge, per afegir enquesta.

Entrada Autor: Serie-1000-metro » 08 gen. 2008, 00:35

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 09 gen. 2008, 22:16
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026