Aquest 2008, final dels 1100

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon

Quin dia/es us va/n millor per fer la trobada?

20 de gener
12
52%
29 de febrer
8
35%
Altres (especificar)
3
13%
 
Vots totals: 23
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Aquest 2008, final dels 1100

Entrada Autor: metring » 31 des. 2007, 13:11

Aviat desapareixeran els 1100, i per això, hauriem d'anar pensant en una futura trobada a la línia 4, del mateix estil que ja vam fer per acomiadar els 1000. Se sap del cert quan desapareixeran de la línia 4?
00



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1371
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » 31 des. 2007, 14:23

Si es fa en cap de setmana o per la tarda, en principi m'apunto.
00



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 31 des. 2007, 21:52

Jo també podria anar-hi en cap de setmana (o els divendres per la tarda).

PD: Bon any nou!
PD2: Primer missatge meu amb el PHPBB3 :D
00



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » 01 gen. 2008, 18:07

A mi, en canvi, per les tardes no em va bé però sí pels matins.

Potser millor deixar-ho per un cap de setmana, no?
00



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » 01 gen. 2008, 18:54

A mi també em sembla millor fer-ho en caps de setmana, doncs a partir del dia 8 ho tinc tot ocupat.
00



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » 01 gen. 2008, 23:00

Hola!

En principi, compteu amb mi pels caps de setmana o divendres tarda. ;)

Salut!
00


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5891
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 01 gen. 2008, 23:20

Ningú ha pujat al 1108 avui? (1 de gener del 08) :D

O ja no existeix?
00


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2743
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 02 gen. 2008, 08:36

Jo també m'hi apunto, sigui caps de setmana o bé dilluns, dimecres o divendres a la tarda :P
00



Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » 02 gen. 2008, 10:41

Jo també m'hi apunto, els Divendres per la tarda i els cap de setmana tinc lliure.
00



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 02 gen. 2008, 19:08

D'això...Cap proposta de dia concret?
00



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5891
Ubicació: La Gran Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 02 gen. 2008, 20:45

L'1 d'octubre :D
00


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 02 gen. 2008, 22:03

El 29 de febrer (posats a fer frikisme... i a mí em va bé per caure en divendres :P:P:P)
00



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2743
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » 03 gen. 2008, 10:12

orique ha escrit:El 29 de febrer (posats a fer frikisme... i a mí em va bé per caure en divendres :P:P:P)
Aquesta data estaria bé :)
00



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 03 gen. 2008, 12:07

orique ha escrit:El 29 de febrer (posats a fer frikisme... i a mí em va bé per caure en divendres :P:P:P)

Excelent idea!!!!! Què pot haver més friki, que quedar en un dia que només passa cada 4 anys!!!!
Així, si no hi han al·legacions en contra, donem com a dia oficial el 29 de febrer.

Anem fent llisteta!

1-Metring
00



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1371
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » 03 gen. 2008, 14:28

En principi ok...

Codi: Selecciona’ls tots

1-Metring
2-aim
00


Instagram: Ferrocarril | Aviació
Youtube: Ferrocarril

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 03 gen. 2008, 15:02

Codi: Selecciona’ls tots

1-Metring
2-aim
3-orique
00



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7485
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » 03 gen. 2008, 15:13

Codi: Selecciona’ls tots

1-Metring
2-aim
3-orique
4-wefer
Això sempre i quan sigui per la tarda.
Per cert... espero que el 29 de febrer encara quedi algun 1100 rodant per la L4. Jo no hi posaria la mà al foc :roll:
00



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » 03 gen. 2008, 16:26

Amb mi no compteu, no tinc les tardes lliures.
00



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » 03 gen. 2008, 20:11

entfe001 ha escrit:Amb mi no compteu, no tinc les tardes lliures.
I una trobada con nocturnidad?
00



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1371
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » 03 gen. 2008, 20:19

orique ha escrit:
entfe001 ha escrit:Amb mi no compteu, no tinc les tardes lliures.
I una trobada con nocturnidad?
Jo sóc més aviat diürn i crepuscular.... per la nit dormo
00


Instagram: Ferrocarril | Aviació
Youtube: Ferrocarril

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments”