TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Re: TMB L1 (Transversal): 6000 i 4000R

Entrada Autor: El LLOP » 02 jul. 2010, 07:59

aquí us adjunto fotos dels trens que estan en remodelació actualment:



Imatge
motor 4010

Imatge
motor 4009 ja retallat

Imatge
interior del 4010 completament buit.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23645
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 02 jul. 2010, 09:11

I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » 02 jul. 2010, 09:19

potser es van comprometre a acabar la feina. O un altre empresa s'ha fet càrrec amb les mateixes condicions.



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » 02 jul. 2010, 10:22

El LLOP ha escrit:potser es van comprometre a acabar la feina. O un altre empresa s'ha fet càrrec amb les mateixes condicions.

Això seria bo saber-ho, de cara a saber quin futur li espera a aquest material que toca reformar.


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Miquel
Administrador
Entrades: 4440
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » 02 jul. 2010, 14:06

metring ha escrit:I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
Però no era Tradinsa, que baixaven a Barcelona a reformar-los?


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23645
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 02 jul. 2010, 16:10

Miquel ha escrit:
metring ha escrit:I qui s'encarrega actualment? Els mateixos treballadors de TMB? Perquè Temoinsa ja sabem que van plegar...
Però no era Tradinsa, que baixaven a Barcelona a reformar-los?
No, Tradinsa són els qui reformen els 3000, però no ho fan als tallers de TMB, sino que els traslladen fins a la seva nau de Puigverd de Lleida.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » 14 oct. 2010, 15:01

Aprofito per dir que els 4000 no reformats cada dia estàn pitjors...
La unitat 4003 aquest mati tenia un toll d'aigua bastant gran al terra fruit de l'aparell d'aire acondicionat, i anava caient des del sostre. Per altra banda el sostre exterior de la unitat estava ronyós i oxidat... :avall


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23843
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 14 oct. 2010, 23:03

L'excusa perfecta perquè "agraïm" a TMB la retirada dels darrers metros amb seients mitjanament còmodes i la seva substitució per txeques mòbils.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Ismael_BCN
N5
N5
Entrades: 95
Ubicació: Menendez Pelayo (Madrid)

Entrada Autor: Ismael_BCN » 08 des. 2010, 21:33

Aixo e sveritat els seients dels 3000 reformats no m' agraden si els seients que abns eran de 4 persones ara son de 3 personaes perque 4 persones no hi caben i estan esperant a quee sreformin tots els 3000 per continuar amb els 4000?, perque tambe es mereixen tots la reforma encara que tingui els seus defectes com els seients i que jo haguera canviat també la palanca de obertura de portes per un boto, perque no se vosaltres pero a mi les palanques se em queden trabades i hi ha que donarli dues vegades, perque s obri.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23843
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 08 des. 2010, 21:54

Ismael_BCN ha escrit:a mi les palanques se em queden trabades i hi ha que donarli dues vegades, perque s obri.
Les palanques cal mantenir-les premudes fins que s'obrin les portes. Això de fer-les anar i tornar contínuament és una mania de la gent que no fa sinó impedir l'obertura.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23843
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 31 març 2011, 19:20

Aquesta tarda he vist, a l'A-2 a l'alçada d'Igualada, un cotxe 4000 carregat en un camió en sentit Lleida.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23645
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 31 març 2011, 19:23

A les hores, és que segurament el reformaran a Tradinsa, a l'igual que han fet amb els 3000.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3997
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » 31 març 2011, 23:26

Guigui ha escrit:Aquesta tarda he vist, a l'A-2 a l'alçada d'Igualada, un cotxe 4000 carregat en un camió en sentit Lleida.
Jo també els he vist a Cornellà, eren dos cotxes motors i un remolc, els motors eren el 4087 i 4086.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » 31 març 2011, 23:41

Deberían dejar algún 4000 sin reformar pero "adecentado", les he ido cogiendo cariño a estos trenes desde que cojo la L1 cada día, tienen un aire muy "Nueva York", de hecho, cuando viene un 4000R siento una pequeña decepción, mira que son incómodos los trenes reformados!



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1865
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » 02 abr. 2011, 14:37

Precisament aire NY, no en tenen gens. Evidenment que cadascu pot tindre els seus gustos, però NY!. A nivell de disseny no tenen res a veure, esteticament aqui son molt angulosos, allà arrodonits; materials tampoc, aqui hi ha molta profusió de plàstics, allà tot és acer inox i alumini. Ho sento Nozomi, però no m'encaixa gens la similitud. Salut!



Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » 02 abr. 2011, 15:43

No me refería tanto al aspecto de diseño, sí a lo descuidado y especialmente al traqueteo y la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23645
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 02 abr. 2011, 17:40

Nozomi ha escrit:No me refería tanto al aspecto de diseño, sí a lo descuidado y especialmente al traqueteo y la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo :D
Imagino que te refieres al aire bucólico de las cosas degradadas. Aunque lo de que a veces te vas al suelo, creo que pasa con todos los trenes, depende de quien conduce.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23843
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 02 abr. 2011, 18:50

També passa a l'L4 entre Urquinaona i Passeig de Gràcia, i els trens són dels més moderns de la xarxa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 7319
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » 02 abr. 2011, 20:51

Nozomi ha escrit:la sensación de velocidad que coge entre Glòries y Marina, o te agarras o te vas al suelo :D
Crec que no és només sensació, sinó que aquell tram es fa realment "a fons".
A més, en la zona més ràpida hi ha una corba molt curta però força sobtada que dóna la sensació que tu dius, sobretot sentit Pl. Catalunya. A més, ve just després d'una molt lleugera corba en sentit contrari, que accentua la fuetada i fins i tot de vegades sembla que el tren s'hagi de sortir de la via. La sensació es dóna sobretot en els 4000. Esperem que això sí que sigui només una sensació...

Ja veurem si arribem amb 4000 sense reformar fins a final d'any. Jo encara en veig molts, però si ara es comencen a posar les piles, potser aquest sigui l'últim anys dels 4000 originals.

Pel que fa a l'interiorisme, els 4000 originals són més còmodes en el 90% dels casos, és a dir, sempre que no sigui hora punta. Els seients permeten tenir més espai, i si vas dret tens més llocs on recolzar-te còmodament. En canvi, a l'hora de màxima afluència la seva disposició de seients fa que tinguin menys capacitat i són realment incòmodes. Clar que si no posessin només un tren cada 3:30, això es solucionaria sense necessitat d'haver de fer els trens més incòmodes.



pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » 03 abr. 2011, 19:11

Nozomi ha escrit:Deberían dejar algún 4000 sin reformar pero "adecentado", les he ido cogiendo cariño a estos trenes desde que cojo la L1 cada día, tienen un aire muy "Nueva York", de hecho, cuando viene un 4000R siento una pequeña decepción, mira que son incómodos los trenes reformados!
Se podrían conservar sin reformar los 4000 ya adaptados a PMR, que tienen los mismos asientos igual de cómodos, se diferencian del resto por la pegatina de PMR, el espacio reservado para minusválidos, y el suelo azul.


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari”