Pel què fa al servei nocturn, aquesta nit queda suspès. Per tant, no hi haurà servei de NitBus.
Pel què fa al servei Aerobús, avui finalitzarà a les 00:00h, però demà funcionarà al 50% durant tot el dia.
* Resum de la nota publicada al web de Mobilitat de l'AMB.






