http://wefer.com/forum/viewtopic.php?t=1441
Entre altres coses, explica el perquè no puguis comprar bitllets a la màquina autovenda de Reus a Tarragona i viceversa.
Hora i data actual: 27 juny 2026, 03:18
Entrada Autor: UT596001 » 23 gen. 2006, 15:24
Entrada Autor: Sky » 25 gen. 2006, 00:01
Entrada Autor: aarongilp » 25 gen. 2006, 10:17
Jajajajajaja!!! Targetes magnètiques, carnets...la gent les hi diu com vol...Sky ha escrit:Escoltat a l'oficina d'Autobusos de Lleida:
- Dona: Hola, vull un carnet.
- Treballador: Què?
- Dona: Sí, un carnet de l'autobús.
- Treballador: Eh? Bé, el que tenim ara són les noves targetes magnètiques.
- Dona: Ah, doncs d'això. Perquè de targetes de les normals no en teniu ja, no?
- Treballador: No, només targetes d'aquestes.

Entrada Autor: Sky » 10 feb. 2006, 15:18


Entrada Autor: Marc Font Escales » 15 feb. 2006, 17:03

Entrada Autor: aarongilp » 15 feb. 2006, 17:37

Entrada Autor: Sky » 01 març 2006, 21:45
Entrada Autor: aarongilp » 01 març 2006, 21:57

Entrada Autor: Sky » 08 març 2006, 18:21
Entrada Autor: aarongilp » 08 març 2006, 18:54
Aquí, veus, la cosa és ben diferent. És molt possible que hi hagi més T-Jove venudes que T-Normals, ja que la linia més utilitzada, amb diferència, és la de la Universitat. I la major part dels usuaris són menors de 25 anys...Sky ha escrit:Campanya per incentivar l'ús del bus entre els més joves
L'Ajuntament de Lleida endegarà una campanya perquè els joves utilitzin el bus. Les xifres del Grup Sarbus revelen que aquest col.lectiu aposta poc pel transport públic. I és que la venda de la nova targeta T-Estudiants s'ha quedat en les 3.000. Són poques si es té en compte que la Paeria n'havia previst una comercialització de 12.000. El regidor d'Educació de la Paeria, Ramon Camats, ha assenyalat que molts dels col.lapses circulatoris que es viuen a la ciutat de Lleida a primera hora del matí i a última de la tarda es podrien evitar. En aquest sentit, Camats ha assenyalat que és molt important que els joves canviïn el cotxe dels pares per l'autobús. L'empres Sarbus fa una valoració molt diferent pel que fa a les targetes de jubilats i a la de deu viatges normals. El subdirector de Sarbus, Carles Soldevilla, ha destacat que la venda d'aquests abonaments ha superat totes les expectatives. Pel que fa a la línia dels polígons, ja ha arribat a una mitjana de 200 passatgers diaris. La previsió era arribar als 300 abans d'aquest pròxim estiu.
--
SEGRE.

Entrada Autor: Sky » 24 jul. 2007, 16:31
Puc constatar que les targetes sense contacte ja són, en molts casos, targetes de fregament.aarongilp ha escrit:Hahahahaha!!! Utilitzen les mateixes màquines que les que utilitza TMG!!! Són una completa bírria (amb perdó)...la majoria de vegades ni empastant la tarja a la màquina l'agafa, no es pot discernir entre els diferents tipus possibles de tarjes (pel piiip que fa, d'altres si que en funció del tipus de tarja emeten diferents tipus de sons) i els bitllets surten malament...esperem que als lleidatans els surtin millor que als gironins...perque de no ser així...buuuufffff
Torna a “Autobusos i resta transport públic”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026