Divendres passat vaig anar a Sitges a gaudir de la festa major d'aquella bonica vil·la del garraf...aix, que poètic m'ha quedat.
Vaig tornar cap a Bcn amb el primer tren que passa, a les 4'49 de la matinada/matí (surt de Vilanova a les 4'42). Tot i que em vaig pendre les meves cervesetes (moritz, per cert, la millor pel meu gust) i m'ho vaig passar molt bé, vaig fer cas dels anuncis que et diuen que beguis amb moderació
Total, em tocava tornar sol i anava una mica acollonit per la possible fauna silvestre que em trobaria no vaig tenir cap problema. Suposo que entre que surt "massa" d'hora per acabar la festa, i només venia de Vilanova i no recollia a tota la gent de Calafell va anar molt bé. Deu ser un dels pocs trens blancs en hores negres.
Doble composició de 447, casi totalment buit el tren i va complir els horaris perfectament.
A Sitges erem quasi una trentena de persones les que esperavem aquest tren. I com no, el segurata em va cridar l'atenció per fer fotos a l'estació tota il·luminadeta de nit.
Dir també que el següent tren (dissabte matí) sentit Bcn no passa fins les 6'29 i aquest ve des de Sant Vicenç, o sigui que aquest si que deu ser negre.
👍0👎0