I diu que els diumenges per la tarda l'ultim tren amb destinació Barcelona va petats de negs,al igual que el que passa a les 21.36hores,cap a Sant Vicenç tram vendrell-St.Vicenç Calders,on un trajecte de dos estacions es converteix en un show al tren.
Jo quan he anat de Sant Vicenç a Barcelona Via C4,el primer tram Sant Vicenç-Arboç sempre em trobo amb gent amb una pinta tan rara.




