Aquest matí hem pensat uns quants del fòrum que seria interessant fer un llistat de serveis de rodalies que segons quines hores del matí o de la nit i quins dies resulten potencialment perillosos per a la seguretat dels viatjers i dels maquinistes degut al bandalisme que fan els nengs quan van o tornen de la disco, ja sigui buidant extintors, arrancant seients, tirant de l'alarma, entrant a la cabina per dir que corri més, fumar, trencar vidres, estripar cartells, grafitejar...
M'han dit que l'últim tren a Mataró de la C1 als caps de semana es bastant problemàtic.
Salut






