Publicat: 13 març 2007, 13:26
O un cotxet de nen/a o un carret d'anar a comprar o una grossa maleta, que te'n vas un mes al carib...
Salut !!
Salut !!
BCN Término ha escrit:Han estat dos anys y mig de molésties diaries, dos anys i mig de perdre el temps sortint al carrer, d´aturar-se al semafor de la Meridiana, de pols, de sorroll, de ensurts com el del despreniment del vestibul de la L1.
Ens van vendre un vestibul a un sol nivell, i em acavat amb el mateix que hi havia pero un pel més ample, amb una rampa que necessita de zigzaguejar per poder assolir la alçada necessaria, amb revestiment de marbre ( probablement artificial ) a les parets. Molt maco, peró funcionalment ineficaç. ¿ Que collons fot una cadira de rodes al metro ? res de res. L5 hora punta a Sagrera, no hi cap ni una änima als trens, i molt menys una cadira de rodes. L1 hora punta a Sagrera, tres quarts del mateix, però aixó es una altra discussió, cadires de rodes>servei porta a porta, dins del metro no pinten res, amb tots els respectes.
Així doncs hem patit dos anys i mig per una obra que ha quedat si fa no fa com estava, i ara l´adif es baixa del burro i rebaixará la cota del seu tunel, per tant: ¿ quans mesos més caldràn per desfer el que s´ha fet i construir el vestibul a nivell projectat ?, un altre parell d´anys ?? tornar a enllaçar per el carrer ? diners no n´hi ha, però per tonteries en sobra.
Per acavar: senyors de TMB, senyors del Ajuntament, senyors de la Generalitat, senyors de GISA, senyors d´Adif, senyors del Ministeri de Foment: ANEU A LA caqueta.
Voldràs dir quan rebaixin la cota del túnel de Meridiana, doncs l'AVE mai pararà allà.Jordilar ha escrit:Espero que aquest "megavestíbul" sigui així quan sobri l'accès a l'AVE, no?
He estat enguixat 9 setmanes per una fractura de peroné, em van treure el guix fa dues setmanes i mitja, i ara estic fent una feixuga recuperació, encara no puc baixar escales amb normalitat, pero les baixo, i evidencio certa coixera al caminar. Per tant se una mica del que parlo.si et trenques una cama. Pots anar amb crosses per les escales, però les rampes i els ascensors s'agraeixen.
Sense comentaris.en aquest fil, s'estan definint els ferroviaris conservadors que nomes els hi agrada les vies que va construir el Primo de Rivera l'any 1929 i els ferroviaris reformistes que veuen la realitat,
Trobo que aquest plantejament no és el correcte en la majoria d'ascensors. Allí on n'hi hagi molts o, en tot cas, prou per tota la gent que hi passa, com a Av. Tibidabo, d'acord, però si no, cal donar prioritat a qui els necessiti de debò (PMR, cotxets de nens, persones amb carrets, maletes i embalums grossos, etc.), considerant que la resta del personal té alternatives que, a més, no prenen més temps, sinó més aviat al contrari. A part, considerant la silueta de molta gent, li convé molt fer exercici i no deixar-se portar per camàlics mecànics a tota hora.Jordilar ha escrit:Els ascensors els hem pagat entre tots i és per això que la gent no s0hauria d'abstendre en fer-los servir.
Com s´ha dit també paguem carreteres, infraestructures, i hospitals.Els ascensors els hem pagat entre tots i és per això que la gent no s0hauria d'abstendre en fer-los servir.