Pujo el tema, amb indignació per explicar el que ha passat avui:
He anat a passar el dia amb la familia a Vilanova (de pas he aprofitat per visitar el museu del ferrocarril). Ells han arribat sobre les 11 del mati, i jo he anat més tard pel meu compte (amb bitllet d'anada i tornada 4 zones, 5€)
Doncs bé, la cosa esta en que la meva novia i la seva familia han tingut problemes amb els interventors a Sants (ja de tornada) degut a que com no agafen Renfe gaire sovint, han anat a preguntar a informació quin bitllet tenien que comprar per arribar a Vilanova i la informadora els hi ha dit que "2 zonas" així doncs, ells que eren 5 persones han comprat una T10 de 2 zones, per l'anada i la tornada.
El problema ha estat a la tornada, que el "señó agente" els hi ha demanat el ticket...i els hi ha fet pagar la diferència. Bueno, fins aquí correcte, si no fos perque:
1º Els seus 2 companys estaven "tontejant" amb unes guiris que els hi demanaven informació, o al menys s'han dirigit a ells amb frases de l'estil "HOLA GUAPAS, VENIS DE LA PLAYA???" per a que moments despres un dels dos es girés i es quedent mirant com sortia gent de la zona de barreres tot dient "bueno pero aqui que pasa, que se nos cuela todo el mundo?" sense fer res al respecte.
En aquest moment jo no he pogut mes (ja estava fora de la zona de barreres) i he anat a parlar amb l'agent que estava tractant amb els meus acompanyants. Li he començat a dir textualment el següent:
"mira te voy a hablar de tu a tu: veo muy correcto que les hagas pagar la diferencia, pero que sepas que esto es por un error vuestro. Renfe funciona fatal, teneis retrasos, teneis incidencias a diario y para solucionarlo solo pensais en contratar informadores, que como has podido ver no informan de forma adecuada, y no solo les damos todos de comer, si no que encima hemos de pagar por sus errores" i a tot això el tio no ha tingut res millor que contestar-me "es que esto no es Suiza"...com pot haver-hi gent així
En fi, otra historia para el olvido!!
(despues el descarado sinvergüenza soy yo por intentar fotografiar un patitoxD)
👍0👎0