Noves autovenda de Regionals

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Respon
Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » 16 des. 2007, 11:42

UT596001 ha escrit:M'han comunicat via SMS que a Màlaga les noves autovendes de Regionals també estan en funcionament.
I si fem un parell de "xivatassos" a la premsa (que esta força anciosa de cagades de foment) dient-los que aqui fa anys! que hi ha noves maquines autoventa de regionals agafant pols?

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
00



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3736
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 17 des. 2007, 09:33

Watermark ha escrit:(Haig de continuar en un altre missatge, doncs estic escrivint desde el móvil)
Ha de ser amb un mobil amb connexio a Internet o es pot enviar el missatge via SMS? I si es aixi a quina direccio de correu s'ha d'enviar?
00



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » 17 des. 2007, 15:10

Ecomobisostrans ha escrit:
Watermark ha escrit:(Haig de continuar en un altre missatge, doncs estic escrivint desde el móvil)
Ha de ser amb un mobil amb connexio a Internet o es pot enviar el missatge via SMS? I si es aixi a quina direccio de correu s'ha d'enviar?
Ha de ser amb connexió a Internet.
00



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1918
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » 23 gen. 2008, 16:17

Han desembalat la de Lleida però continua desconnectada.

D'altra banda han instal·lat dues màquines per imprimir bitllets comprats per Internet, però tampoc no funcionen.
00



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23966
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 23 gen. 2008, 17:14

Sky ha escrit:Han desembalat la de Lleida però continua desconnectada.
Bé, ja podem anar fent comptes. Des de la seva instal·lació fins a desembolicar-la ha passat x temps. Ara ja només falta trobar un endoll, endollar la màquina, posar-hi les tires de paper, engegar-la i ajustar-la. Si, per a cada pas, comptem mig any (sent optimistes), arribarem a la conclusió que, si tot va bé, la màquina serà plenament operativa per l'estiu del 2010. Això si mentrestant no li toca anar a manteniment.
00


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

jordidr
N7
N7
Entrades: 615

Entrada Autor: jordidr » 24 gen. 2008, 13:32

Potser encara no funcionen perque necessiten alguna altre mena de software diferent al de la resta d'espanya
00



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23966
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » 24 gen. 2008, 18:53

jordidr ha escrit:Potser encara no funcionen perque necessiten alguna altre mena de software diferent al de la resta d'espanya
... cosa totalment imprevisible en el moment d'instal·lar-les, evidentment.
00


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » 25 gen. 2008, 21:47

Sky ha escrit:Han desembalat la de Lleida però continua desconnectada.
A Girona ni això. Realment la tonteria ja fa massa temps que dura.
00



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1918
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » 23 jul. 2008, 12:12

A Tarragona ja funcionen les dues "autovendes" noves. No vaig tenir temps per investigar, però juraria que al seleccionar l'origen a Lleida no t'ofereix bitllets de la línia de la Pobla.

I a la màquina de Lleida hi ha un magnífic cartell de "fora de servei". :twisted:
00



orig440

Entrada Autor: orig440 » 23 jul. 2008, 12:24

Déu meu, això de Lleida... :P recordo a Portbou que hi havia una màquina cancelladora antiga de regionals, però ara no n'h ha cap, tot i ser estació internacional :roll: .
00



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » 23 jul. 2008, 16:09

A portbou hi ha dues cancel·ladores a la porta que dóna de l'andana al vestíbul.
00



orig440

Entrada Autor: orig440 » 24 jul. 2008, 17:45

No m'hi hauré fixat prou, encara que jo les recordo en ple vestíbul, si no és així, disculpeu l'off-topic.
00



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » 24 jul. 2008, 22:48

A Portbou hi han cancel·ladores al vestíbul i a l'andana.
00



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1918
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » 04 jul. 2009, 15:03

Dos anys després i la trista autovenda que va plantar Renfe a l'estació de Lleida encara no funciona. :| No volen o no poden activar-la, però no la retiren pas de l'estació (ara es troba en un passadís).

Estic per enviar un correu a Renfe demanant alguna explicació. No servirà per res, és clar, però almenys riurem una mica. xD
00



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » 04 jul. 2009, 16:43

Aquestes màquines eren molt comunes abans, ara pensava que havien quedat totes fora de servei, però l'altre dia vaig estar a Tessonières (una estació de bifurcació sense gaire població associada) i encara estava en funcionament.

Rafa Monty ha escrit:Una vegada, passejant per Trenscat vaig veure que a la SNCF, les estacions petites tenien una máquina expenedora de Bitllets en un
model com si fos un parquímetre.

Es podria col.locar a les estacions petites de renfe que no disposen...
00


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23905
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » 04 jul. 2009, 17:21

I a Girona, ja funcionen?
00



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » 05 jul. 2009, 09:27

metring ha escrit:I a Girona, ja funcionen?
Sí.
00



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1918
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » 06 feb. 2010, 15:35

Sky ha escrit:
Sky ha escrit:* És broma. Amb una que funcionés sempre ja estaria més que satisfet.
Doncs sí, al final ni quatre, ni tres, ni dues: només una. Això em passa per parlar... :D

Estava embolicada en un plàstic prou transparent com per deduir que és de color gris clar, té un frontal lila amb les paraules renfe i Bitllets, i als laterals porta la R de Regionals (versió estilitzada).

Davant tenia enganxat un paper que deia "Cataluña Nº12". :|
Dos anys i mig després d'escriure aquest missatge per fi he vist la màquina autovenda de Lleida en funcionament. :)

Això sí, sembla que encara no permet pagar amb targeta. :|
00



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » 14 feb. 2010, 16:47

Una novetat de les màquines autovenda és que sembla que per fi es poden comprar abonaments, tant el Bono 10 així com el Bono Exprés i l'Abonament Mensual Regional. Com a mínim ho permeten les autovendes de Figueres, Lleida i Reus.
00



Respon

Torna a “Ferrocarril a Catalunya”