Ahir vaig veure a l'estació de Girona tres bultos sospitosos tapats amb una gran lona groga a dos puts diferents del vestíbul de l'estació, just al lloc on estaven les antigues màquines de botonera.
Preguntant a taquilla em van confirmar que efectivament es tracta de les noves màquines de venda de títols regionals però que no sabien quan es posarien en marxa.
Palpant per sobre la lona groga tenen una forma aparentment similar a es noves màquines autovenda de Rodalies.
P.S: A Llançà ja no hi és la màquina antiga de botonera. Ara hi ha taquilla.






