Pàgina 3 de 5

Re: Algunes imatges interessants

Publicat: 07 jul. 2014, 19:34
Autor: UT440_132M
Els russos han volat aquest pont de ferrocarril a Donetsk.
Imatge

Re: Algunes imatges interessants

Publicat: 10 jul. 2014, 20:01
Autor: UT440_132M
Un altre pont que ha caigut, a Bettemburg, Luxemburg. Foto enllaçada del Facebook de Via Libre.
Imatge

Re: Thomas & friends

Publicat: 10 jul. 2014, 20:34
Autor: davida
Guigui ha escrit:És el Thomas.
Per tot el mon d'Australia a Estat Units passant per Anglaterra hi ha multituds de ferrocarrils turistics que tenen la Locomotora Thomas per fer les delicies del nens

http://www.puffingbilly.com.au/news-eve ... th-thomas/
http://www.ticketmaster.com/Day-Out-wit ... st/1342825


Al Regne Unit hi ha almenys 20 ferrocarrils turistics amb en Thomas

http://www.dayoutwiththomas.co.uk/section.php?xSec=2

Re: Algunes imatges interessants

Publicat: 14 jul. 2014, 13:59
Autor: UT440_132M
oriolp13 ha escrit: Imatge
Recordeu aquesta imatge de l'any passat? Doncs aquest any, en l'etapa de dissabte, va succeïr quelcom semblant.
Imatge

Re: Algunes imatges interessants

Publicat: 14 jul. 2014, 14:17
Autor: wefer
De fet, es pot veure el vídeo sencer:



És normal que passi ja que a França hi ha molts passos a nivell i no tenen tanta paranoia en eliminar-los com aquí.

Re: Algunes imatges interessants

Publicat: 14 jul. 2014, 17:02
Autor: UT440_132M
wefer ha escrit:De fet, es pot veure el vídeo sencer:



És normal que passi ja que a França hi ha molts passos a nivell i no tenen tanta paranoia en eliminar-los com aquí.
El video que has posat, és el de l'any passat, on van neutralitzar la prova uns segons per deixar passar el TER. La foto que he penjat és d'un TGV creuant enmig d'una ciutat i un pas a nivell. Cosa que a França és del tot normal. Aquí ja estarien demanant el soterrament, i mil coses més perquè el tren "fa nosa".

Re: Algunes imatges interessants

Publicat: 16 jul. 2014, 08:47
Autor: JPlanas
Normes de RENFE per a bitllets de rodalies de 3a classe

Ordre del Ministerio de Obras Públicas
1947
Imatge

¿Por qué esta máquina está en una sala oculta en el subsuelo

Publicat: 17 jul. 2014, 17:45
Autor: JPlanas
¿Por qué esta máquina está en una sala oculta en el subsuelo de NY?

Imatge

Bajo la estación central de Nueva York, a diez pisos de profundidad, hay una sala oculta casi tan grande como la propia estación de tren. ¿Qué hay en esa sala? Una máquina que los Nazis intentaron destruir durante la segunda guerra mundial.

En concreto se trata de unos inmensos transformadores de 15 toneladas capaces de convertir 11.000 voltios de corriente alterna en corriente continua. Dotando así de electricidad a toda la red de trenes del noreste de los Estados Unidos. Así que cuando los Estadounidenses decidieron unirse al bando aliado durante la guerra, los Alemanes mandaron soldados para destruirla. Cosa que, evidentemente, nunca consiguieron.


Colorful Street Art on the Train Tracks of Portugal

Publicat: 27 jul. 2014, 14:58
Autor: JPlanas

The Great Salt Lake’s Railroad Causeway

Publicat: 15 ago. 2014, 20:08
Autor: JPlanas
The Great Salt Lake’s Railroad Causeway

Digne de veure's, una imatge com a exemple:
Imatge

Re: Algunes imatges interessants

Publicat: 18 ago. 2014, 09:07
Autor: JPlanas
Imatge

Chemin de fer de spam Ceinture, Paris

Publicat: 22 ago. 2014, 07:50
Autor: JPlanas

Re: Chemin de fer de spam Ceinture, Paris

Publicat: 22 ago. 2014, 07:51
Autor: JPlanas
Al títol poso "Chemin de fer de P e t i t e Ceinture, Paris" i en comptes de P e t i t e surt spam... ¿?

Re: Chemin de fer de spam Ceinture, Paris

Publicat: 22 ago. 2014, 10:43
Autor: Renfe445
JPlanas ha escrit:Al títol poso "Chemin de fer de P e t i t e Ceinture, Paris" i en comptes de P e t i t e surt spam... ¿?
Potser el censurador automàtic t'ha fet una broma.

Infiernillo “Little Hell” Bridge in Peru

Publicat: 23 ago. 2014, 14:46
Autor: JPlanas
Infiernillo “Little Hell” Bridge in Peru

Ferrocarril Central Andino, in the Andes, is the second highest railway in the world, and one of the most notable due to the great technical challenges faced and overcome while laying the line. The line starts at the port city of Callao, at almost sea level, then passes by Lima city and then reach the peak altitude of 4,818 meters in the Anticona pass (Ticlio, Lima). It continues until it reaches the mining town of La Oroya, where the railway forks in two routes: one to Cerro de Pasco and the other to Huancayo and Huancavelica. The ride along this route is a major attraction for train enthusiasts with 58 bridges, 69 tunnels – including the second highest railroad tunnel in the world - and 6 switchbacks.

One of the most famous bridges encountered along the Lima to La Oroya line is the Infiernillo or “Little Hell” Bridge, located in a narrow canyon between two tunnels. The track emerges from a tunnel on a vertical cliff, crosses the bridge, and immediately enters another tunnel in a vertical cliff. Underneath the bridge flows the Rio Rimac river, and adjacent to it runs the “Carretera Central” main highway.

Imatge

The bridge is located at a height of 3,300 meters above sea level and is 129.5 from Callao. It was built in 1908 by the “American Bridge Company” and has a length of 62.78 meters. The tunnel at its both ends give the bridge the most dramatic appearance.

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Re: Algunes imatges interessants

Publicat: 23 ago. 2014, 14:53
Autor: gatvell
I el pont de sota que fa una mena de circuit tancat?

Segon pont

Publicat: 23 ago. 2014, 15:23
Autor: Guigui
Té aspecte de ser el de l'antiga carretera.

Tren de reis Irun 2015

Publicat: 08 gen. 2015, 01:13
Autor: oriolp13
Us poso algunes imatges del tren de Reis a Irún, d'aquest any 2015, decorat especialment per a la ocasió (una bona currada...!!!)

Per veure les imatges senceres: boto de la dreta del ratolí > Ver imagen o abrir imagen
Imatge
Imatge

I aquí un vídeo, amb una bona xiulada del maquinista:

Re: Algunes imatges interessants

Publicat: 09 gen. 2015, 17:10
Autor: Renfe451
Mare meva, quina decoració més maca li han fet a la 447!

Re: Algunes imatges interessants

Publicat: 10 gen. 2015, 01:13
Autor: res_publica
Pues como vinieran de Oriente (o Andalucía, según estudio del tema hecho por Benedicto XVI) en la 447... se les iba a quedar culo tabla de planchar :boig