254 + cotxes de fusta + 254
Així no seria necesari cap maniobra, ni problemes d'enganxalls.
La velocitat seria bastant millor que la de 254 +211
Pero el que seria la reostia es:
1000 + cotxes de fusta + 1000
Hora i data actual: 25 juny 2026, 19:13
Entrada Autor: davida » 17 set. 2009, 14:11

Entrada Autor: Lluita1714 » 17 set. 2009, 14:20
I que surti de Barcelona arrossegat per la patxanga... oh! i maniobres, com antigament, a Martorell o Manresa, per canviar de locomotora.davida ha escrit:Amb lo maco que quedaria la composicio:
254 + cotxes de fusta + 254
Així no seria necesari cap maniobra, ni problemes d'enganxalls.
La velocitat seria bastant millor que la de 254 +211
Pero el que seria la reostia es:
1000 + cotxes de fusta + 1000

Entrada Autor: Ecomobisostrans » 25 set. 2009, 11:27
La fira es des d'avui fins diumenge, i no, aquest any no hi ha tren ni bus de reforç, ni res.davida ha escrit:Algun saps si aquest any circularà el tren Manresa - Santpedor - (Sallent) per la fira de Sant Miquel. Es el 27 de setembre.
Al programa de les festes no surt res.
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026