L'horari és de 10 a 21h, amb sortides als 00. de cada hora en sentit Sallent.
Crec que els horaris no podran complir-se, i faran el que sigui.
Jo penso anar-hi, voldria ser remolcat per una 254 o millor una 1000...
Qui vindrà?
Ah! la fira és de productes naturals i ecològics amb músics de carrer i cada any està prou bé. Ja esmorzarem al bar de la plaça.
Col.labora: via lliure.


