I sí, jo trobo que seria molt interessant que fins als 16 el transport fos gratuït i a partir dels 16 també fos gratuït si curses alguna carrera a universitats (perquè si no hi hauria ni-nis que s'aprofitarien).
Sé que adoptant aquesta gratuïtat es perdrien gran part dels ingressos del transport públic, però en la meva opinió el transport ha de ser un servei com són els hospitals i escoles. Crec que el fet de que s'hagi de pagar es deu a que d'alguna manera s'ha de regular que no s'abusi del transport o se'n faci un mal ús, i arrel d'això, amb el temps, s'ha acabat en un punt en el que s'ha de pagar sistemàticament per cada trajecte que vulguis fer.
PD: podrieu canviar el nom del tema.




