Per aixó proposo lo seguent:
Si el punt de sortida es dintre de BCN baarse en la zona tarifaria actual, si no es aixines, basarse en el seguent sistema:
- F.G.C: 10 estacions = 1 zona. Si el recorregut es superior a 10 parades: pagar una zona més. Independentment del punt de partida.
Renfe: 7 estacions (ja que seria més o menys lo equivalent a 10 estacions F.G.C). Qui faci més de 7 estacions pagará una zona més.
Be, naturalment aquest sistema s'hauria de pulir i fer un calcul en base al total de estacions de la linea, dividintla per el nombre de zones que travesa = el nº de estacions per zona. Per establir més eficaçment aquest sistema.
Be, aqui deixo la proposta i espero que algu el pogui definir millor.




