De 440R només he vist una fent un SAC-SVC.
I a Granollers també hi havia a les vies mortes un civia de 4 cotxes,cerc que era el 227M.
I també a Sant Celoni,447 en simple!!!fent un STC-VNG.,quan de temps que no veig una 447 en simple cubrint aquesta relació.
La R2 et pots qualsevol sorpresa.



