Segons les notícies, a Terrassa fa temps que demanen integrar-se a la zona 2, que en part seria positiu ja que es reduiria la meitat per les circulacions de Rubí i de Sabadell... però si es canvia a zona 2 Terrassa, el municipi de Viladecavalls que és zona 3 seria afectada aquesta mobilitat per el preu, actualment totes dues són 3 zones.
I si a Terrassa no fan una cosa semblant a la tarifa plana? És a dir, que la zona sigui tant zona 3 com zona 2 per a que cap municipi sigui afectat per la pujada de preu i degut a que les distàncies son similars o bé que no es troben lluny.




