Per cert, que aquest punt que es veu al vídeo és el que estan cobrint aquest cap de setmana, raó per la qual està tallada la circulació entre Clot i Sant Andreu. Quan es completi la urbanització, significarà la connexió de Rambla Prim amb Pare Manyanet i Onze de Setembre i que per fi el V31 deixi de donar voltes.
Estació de Sagrera-TAV
Crec que som la única societat del món on celebrem que una infraestructura porti 20 anys de retard, no tingui data de finalització, no tingui nom d'arquitecte i a sobre, anem celebrant com una inauguració, cada vega que entra en servei una via i passa un tren o ens ensenyen 4 imatges de les obres.
Realment els catalans tenim el que ens mereixem.
Realment els catalans tenim el que ens mereixem.
- 122-042-132
- N9
- Entrades: 1800
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
El projecte original de.la infraestructura de l'estació de La Sagrera és de l'equip TAC arquitectes.
Tot aixó és el que s'està fent ara
Dades
La Sagrera, Barcelona
Àrea: 300.000m2
Pressupost original: 131.000.000€
Arquitectes: Eduard Gascón, Jordi Roig
Associat: Lupe Álvarez
Equip: Alfredo Sarrias, Elies Rull, Gilberto Pérez
Enginyeria: TEC 4
Construction Systems: UPC
Facanes: Ferrés, arquitectes consultors (aquest tema, ara s'ha modificat)
Medi ambient: Societat Orgànica
Acústica: Arau Acústica
Descripció:
L'estació de la Sagrera constitueix un gran centre intermodal, intensament articulat amb la ciutat que l´envolta: 100 milions de viatgers podran circular anualment per les seves instal.lacions.
El seu desenvolupament en planta ocupa una franja rectangular de 600 metres de longitud i 130 d´amplada, amb una secció organitzada en cinc nivells principals – andanes i vestíbul de rodalies, andanes i vestíbul d´alta velocitat i coberta/ parc – i una posició semienfonsada que és la clau per entendre la seva dimensió urbana. En aquest sentit, l´expressió volumètrica de la coberta i la seva superfície enjardinada ofereixen l´imatge exterior més característica i construeixen un espai públic de primer ordre sobre l´estesa de vies, com per la seva capacitat per a restablir les relacions urbanes entre els barris de Sant Martí i Sant Andreu.
https://share.google/mZd1c5bYomeJpXG0y
Per a la superestructura i acabats és va fer un nou concurs per baixar despeses, guanyat per un equip de..... Madrid.
Salut!
Tot aixó és el que s'està fent ara
Dades
La Sagrera, Barcelona
Àrea: 300.000m2
Pressupost original: 131.000.000€
Arquitectes: Eduard Gascón, Jordi Roig
Associat: Lupe Álvarez
Equip: Alfredo Sarrias, Elies Rull, Gilberto Pérez
Enginyeria: TEC 4
Construction Systems: UPC
Facanes: Ferrés, arquitectes consultors (aquest tema, ara s'ha modificat)
Medi ambient: Societat Orgànica
Acústica: Arau Acústica
Descripció:
L'estació de la Sagrera constitueix un gran centre intermodal, intensament articulat amb la ciutat que l´envolta: 100 milions de viatgers podran circular anualment per les seves instal.lacions.
El seu desenvolupament en planta ocupa una franja rectangular de 600 metres de longitud i 130 d´amplada, amb una secció organitzada en cinc nivells principals – andanes i vestíbul de rodalies, andanes i vestíbul d´alta velocitat i coberta/ parc – i una posició semienfonsada que és la clau per entendre la seva dimensió urbana. En aquest sentit, l´expressió volumètrica de la coberta i la seva superfície enjardinada ofereixen l´imatge exterior més característica i construeixen un espai públic de primer ordre sobre l´estesa de vies, com per la seva capacitat per a restablir les relacions urbanes entre els barris de Sant Martí i Sant Andreu.
https://share.google/mZd1c5bYomeJpXG0y
Per a la superestructura i acabats és va fer un nou concurs per baixar despeses, guanyat per un equip de..... Madrid.
Salut!