rodalies Vilanova-Sant Celoni a les 17:40 pel Clot servit per doble de 451!!!!!Qué algú m'expliqui aixó?És a dir,que aquesta relació els dies laborables és fa en simple i els trens van a petar de gent i els dissabtes el posen en doble,també,aixó dir,no estava ple peró duia una bona ocupació de gent,l'andana del Clot estava mès plena que un dia laborable.
PD:Els dies laborables van ple en sentit Vilanova>Barcelona,ja que aquests passen abans que els de Sant Andreu Comtal,a direcció contrària és a l'inrevès.




