A veure m'es igual a qui fagi "fastic", que passa que qui no opina com tu s'ha de callar? Esque es impresionant el que dius: "fastic", aixo no es veu a cap foro, m'agradaria deixar el tema, jo seguire dient el que a mi em sembla mes correcte i m'agradaria no transformar el foro ferroviari en "ai, a mi em caus malament", "ai no, tu em caus molt mes malament" parlem de trens i si no et caic be, t'ho guardes i em costestes als missatges amb la teva opinio i discutim amb bones maneres, si us plau.
En parades amb separacio de rodalies (estil Barcelona-SAC, Barcelona Clot) el tren mes rapid es el que mes accelera, perque senyors, amb una acceleracio de 0.3m/s2 potser quan agafa aquesta velocitat ja som a Passeig de Gracia, no que un Civia agafa aquesta velocitat en no res.
I orgullosament soc un usuari prototip, jo el transport public l'agafo per necessitat i tot el que m'aporti comoditat i rapidesa ho veure correcte, si els 5000 corren mes que els 1000, tenen cameres de vigilancia, tots els vagons interconnectats, pantalles xaxi guais TFT i termometrets de parada, millor iluminacio, megafonia i climatitzacio i possibilitat d'instalar portes a les andanes pues que vols que et digui, 1000 gracies per tot el servei que ens has donat i adeu (tot i aixo soc partidari que no s'en carreguin tants i en conservin uns quants).
El tema del TGV no venia a res, per aixo mateix ho vaig posar a la contestacio, perque els rodalies de paris tampoc venien a res. I referent a l'alta velocitat alemanya o francesa... Els trens nous nostres, son els vells seus, ells ja fa mes de 25 anys que tenen TGV i ara es plantegen el futur que es la levitacio (500Km/h) i nosaltres de Gran Velocitat estem visionant el que ells ja tenien fa 25. No vull dir que clar el que tenen ho llencin, tindra altres aplicacions, com aqui l'AVE un Barcelona-Tarragona estara be a 300Km/h, pero un Barcelona-Madrid a 500Km/h seria impresionant.
I del que dieu de reformar, s'ha d'analitzar i millor que ells ningu ho fara, per exemple els 4000 els porten a reforma, i els 1000 no, alguna cosa pasara, perque si han de canviar als 1000 totes les mancances que te, potser ens comprem un tren i mig nou. Aqui senyors la meva visio es la que esta present a la nostra economia que ha fet que es generi aquest benestar i aquest progres. OPTIMITZACIO, bueno, bonito, barato, la pasta que t'estalvies s'un lloc la gastes en un altre i aixo es dinamisme economic, cal PROGRES, un no pot estancarse en el pasat, cal sempre recordarlo i tenirlo present per saber valorar el que tenim ara, pero el que dic, els 1000 a un museu, que s'ho mereixen, com a grans metros i el gran servei que ens han fet, pero deixem la societat avançar...
👍0👎0