El govern demanarà que posin a Sants una taquilla per a bitllets del TAV d'última hora
22/10/09 02:00 - BARCELONA - Barcelona
El govern de la Generalitat instarà la companyia Renfe a habilitar a l'estació de Sants una taquilla específica per vendre bitllets de darrera hora per al tren d'alta velocitat (TAV). Així ho ha acordat la comissió de Política Territorial del Parlament de Catalunya en aprovar per unanimitat una resolució de CiU. El diputat convergent Benet Maimí recorda que actualment a la taquilla de venda de bitllets per als TAV a Sants no es discrimina la urgència de la sortida dels combois: «Hi ha una mateixa cua que serveix per a tots els trens de llarg recorregut que surten, en lloc de gestionar-ho de manera diferent com es fa en altres estacions de l'Estat espanyol.»




