Doncs això, no entenc perquè no es pot fer amb el mateix transport, ja que per mi i molta gent que es veu obligada a fer el mateix ens representaria menys mals de caps per fer quadrar horaris de transbord.

Hora i data actual: 16 set. 2025, 05:55
Entrada Autor: Mk_82 » 29 oct. 2009, 17:14
Entrada Autor: josep_serre » 29 oct. 2009, 17:19
Mk_82 ha escrit:No entenc perquè quan es fa un viatge amb un títol integrat s'ha de canviar de transport públic obligatoriament per tal de que no et marqui un viatge de més tot i estant dins de la franja horària de transbord. Ho dic perquè em sembla absurd que no sigui així ja que moltes vegades he hagut d'enginyar-me-les amb un sol viatge per anar i tornar a casa meva (amb diferents transports com no, no sigui que faci una infracció i se'm persegueixi...), ja que havia de fer un petit encàrrec ràpid i la veritat que fa certa ràbia gastar dos viatges podent-ne gastar només un, que les T10 no es que siguin molt barates i hi ha crisi...
Doncs això, no entenc perquè no es pot fer amb el mateix transport, ja que per mi i molta gent que es veu obligada a fer el mateix ens representaria menys mals de caps per fer quadrar horaris de transbord.
Entrada Autor: Mk_82 » 29 oct. 2009, 17:25
No és per titllar-te de tonto ni res per l'estil, però tu, podent estalviar-te diners, no ho faries?. I ni esperit d'integració ni res el que hi ha és esperit de recaptació de la manera que sigui jajaj. Llavors si es pot fer el que dic, és absurd que un no estigui en el seu dret de poder agafar els transports en l'ordre que li convingui.... A sobre de que per mi el fet de fer transbords més aviat em perjudica abans que ajudar-me.josep_serre ha escrit:Precisament l'esperit de la integració tarifària no és aquest, l'esperit de l'integració tarifària és que ja que no es pot fer arribar tots els operadors a tots els racons de la ciutat ni de la Regió Metropolitana mitjançant la cadena modal de manera que el que s'ingressa de menys en bitlletatge es compensa de manera que s'optimitzen els recursos i alhora es presta millor servei creant una cultura del transbord.
Per tant si fas un viatge d'anar i tornar és lògic que paguis dos viatges, ara bé si t'ho pots enginyar perquè no sigui així felicitats estàs en el teu dret.
Mk_82 ha escrit:No entenc perquè quan es fa un viatge amb un títol integrat s'ha de canviar de transport públic obligatoriament per tal de que no et marqui un viatge de més tot i estant dins de la franja horària de transbord. Ho dic perquè em sembla absurd que no sigui així ja que moltes vegades he hagut d'enginyar-me-les amb un sol viatge per anar i tornar a casa meva (amb diferents transports com no, no sigui que faci una infracció i se'm persegueixi...), ja que havia de fer un petit encàrrec ràpid i la veritat que fa certa ràbia gastar dos viatges podent-ne gastar només un, que les T10 no es que siguin molt barates i hi ha crisi...
Doncs això, no entenc perquè no es pot fer amb el mateix transport, ja que per mi i molta gent que es veu obligada a fer el mateix ens representaria menys mals de caps per fer quadrar horaris de transbord.
Entrada Autor: josep_serre » 29 oct. 2009, 17:27
Mk_82 ha escrit:No és per titllar-te de tonto ni res per l'estil, però tu, podent estalviar-te diners, no ho faries?. I ni esperit d'integració ni res el que hi ha és esperit de recaptació de la manera que sigui jajaj. Llavors si es pot fer el que dic, és absurd que un no estigui en el seu dret de poder agafar els transports en l'ordre que li convingui.....Jo miro per la meva butxaca abans que per la dels altres, no se si a tu et passa el mateix.josep_serre ha escrit:Precisament l'esperit de la integració tarifària no és aquest, l'esperit de l'integració tarifària és que ja que no es pot fer arribar tots els operadors a tots els racons de la ciutat ni de la Regió Metropolitana mitjançant la cadena modal de manera que el que s'ingressa de menys en bitlletatge es compensa de manera que s'optimitzen els recursos i alhora es presta millor servei creant una cultura del transbord.
Per tant si fas un viatge d'anar i tornar és lògic que paguis dos viatges, ara bé si t'ho pots enginyar perquè no sigui així felicitats estàs en el teu dret.
Mk_82 ha escrit:No entenc perquè quan es fa un viatge amb un títol integrat s'ha de canviar de transport públic obligatoriament per tal de que no et marqui un viatge de més tot i estant dins de la franja horària de transbord. Ho dic perquè em sembla absurd que no sigui així ja que moltes vegades he hagut d'enginyar-me-les amb un sol viatge per anar i tornar a casa meva (amb diferents transports com no, no sigui que faci una infracció i se'm persegueixi...), ja que havia de fer un petit encàrrec ràpid i la veritat que fa certa ràbia gastar dos viatges podent-ne gastar només un, que les T10 no es que siguin molt barates i hi ha crisi...
Doncs això, no entenc perquè no es pot fer amb el mateix transport, ja que per mi i molta gent que es veu obligada a fer el mateix ens representaria menys mals de caps per fer quadrar horaris de transbord.
Entrada Autor: Mk_82 » 29 oct. 2009, 17:33
Jo he dit que estàs en el teu dret d'enginyar-te-les com vulguis per estalviar-te diners en viatges fent cadenes modals que et siguin favorables, i sí, jo també ho sé fer i ho faig però simplement he dit que no és l'esperit del sistema.
Entrada Autor: Guigui » 29 oct. 2009, 17:34
Entrada Autor: Mk_82 » 29 oct. 2009, 17:39
Però estàs d'acord en que es programi d'una manera més sofisticada per a que no sigui possible estalviar?. M'estas dient això?. Jo és que ja no se que pensar de les entitats que controlen els transports públics, cada dia em defrauden més.Guigui ha escrit:El tema no és si cal fer un "petit encàrrec" o si t'has de passar el dia fora. La idea és que cada desplaçament des d'un punt A a un punt B valgui un viatge i només un viatge, tant si s'hi pot arribar amb tren o metro com si només hi arriba un bus de barri que has d'agafar a la parada final de l'autobús que agafes sortint del metro. I un "petit encàrrec" és anar d'A a B i de B a A i, per tant, són dos viatges. Si hi ha vegades on és possible anar en metro i tornar en autobús, només és perquè el sistema no ha sigut programat d'una manera més sofisticada. De fet, alguna vegada he aconseguit fer tot un tour amb diversos encàrrecs gastant només un sol viatge, i sense saltar-me cap norma.
Entrada Autor: Guigui » 29 oct. 2009, 17:51
Des d'un punt de vista metodològic, sí. Juntament amb una redefinició de les tarifes, començant per les zones.Mk_82 ha escrit:Però estàs d'acord en que es programi d'una manera més sofisticada per a que no sigui possible estalviar?. M'estas dient això?.
Si vols dir que pertoca al Fotracat el deure institucional de picar sistemàticament la cresta als operadors de transport públic, em sembla que t'enduràs un disgust.Mk_82 ha escrit:Jo és que ja no se que pensar de les entitats que controlen els transports públics, cada dia em defrauden més.
Entrada Autor: Mk_82 » 29 oct. 2009, 18:11
No, em refereixo a aquells que pensen les lleis per guanyar més diners, no pas per acostar els transports públics a TOTA la població.Guigui ha escrit:Des d'un punt de vista metodològic, sí. Juntament amb una redefinició de les tarifes, començant per les zones.Mk_82 ha escrit:Però estàs d'acord en que es programi d'una manera més sofisticada per a que no sigui possible estalviar?. M'estas dient això?.
Si vols dir que pertoca al Fotracat el deure institucional de picar sistemàticament la cresta als operadors de transport públic, em sembla que t'enduràs un disgust.Mk_82 ha escrit:Jo és que ja no se que pensar de les entitats que controlen els transports públics, cada dia em defrauden més.
Entrada Autor: BRILL 18 » 29 oct. 2009, 19:21
Aquesta es la veritable intencio del sistema integrat, Mk noi, el que diu es buscar els tres peus al gat no creus, la majoria de desplaçamentes son de A a B i al cap d'unes hores de B a AGuigui ha escrit:El tema no és si cal fer un "petit encàrrec" o si t'has de passar el dia fora. La idea és que cada desplaçament des d'un punt A a un punt B valgui un viatge i només un viatge, tant si s'hi pot arribar amb tren o metro com si només hi arriba un bus de barri que has d'agafar a la parada final de l'autobús que agafes sortint del metro. I un "petit encàrrec" és anar d'A a B i de B a A i, per tant, són dos viatges. Si hi ha vegades on és possible anar en metro i tornar en autobús, només és perquè el sistema no ha sigut programat d'una manera més sofisticada. De fet, alguna vegada he aconseguit fer tot un tour amb diversos encàrrecs gastant només un sol viatge, i sense saltar-me cap norma.
Entrada Autor: josep_serre » 30 oct. 2009, 09:37
BRILL 18 ha escrit:Aquesta es la veritable intencio del sistema integrat, Mk noi, el que diu es buscar els tres peus al gat no creus, la majoria de desplaçamentes son de A a B i al cap d'unes hores de B a AGuigui ha escrit:El tema no és si cal fer un "petit encàrrec" o si t'has de passar el dia fora. La idea és que cada desplaçament des d'un punt A a un punt B valgui un viatge i només un viatge, tant si s'hi pot arribar amb tren o metro com si només hi arriba un bus de barri que has d'agafar a la parada final de l'autobús que agafes sortint del metro. I un "petit encàrrec" és anar d'A a B i de B a A i, per tant, són dos viatges. Si hi ha vegades on és possible anar en metro i tornar en autobús, només és perquè el sistema no ha sigut programat d'una manera més sofisticada. De fet, alguna vegada he aconseguit fer tot un tour amb diversos encàrrecs gastant només un sol viatge, i sense saltar-me cap norma.
Has pensat que fent el que dius , i que consti que em semble perfecte estalviar, estas comentent un frau, ?
Que dirias abans de l'integracio quan per agafar l'autobus i desperes el metro tenias que tornar a pagar?,
Noi sinceramente fes t'ho mirar, no compliquis tant las cosas
Entrada Autor: victorcasta » 30 oct. 2009, 15:29
Entrada Autor: BRILL 18 » 30 oct. 2009, 17:30
Entrada Autor: Mk_82 » 30 oct. 2009, 18:10
La intenció de la integració tarifaria és bona, el que passa que el problema és que encara no està del tot ben pensada per a que sigui un veritable servei PÚBLIC, sinó que més aviat si mires bé acaba sent massa rentable i tot per l'empresa que ho gestiona i això a mi i a més gent ens fa aixecar sospites.Aquesta es la veritable intencio del sistema integrat, Mk noi, el que diu es buscar els tres peus al gat no creus, la majoria de desplaçamentes son de A a B i al cap d'unes hores de B a A
Has pensat que fent el que dius , i que consti que em semble perfecte estalviar, estas comentent un frau, ?
Que dirias abans de l'integracio quan per agafar l'autobus i desperes el metro tenias que tornar a pagar?,
Noi sinceramente fes t'ho mirar, no compliquis tant las cosas
Entrada Autor: victorcasta » 30 oct. 2009, 19:14
Entrada Autor: Mk_82 » 30 oct. 2009, 20:35
Veig que no ets gaire democràtic si et poses així, jo només estic en el meu dret d'opinar educadament d'un tema que crec que és interessant com a debat per aconseguir un millor transport públic. Si és això el que et molesta... El que vull és que alguns de vosaltres penseu per vosaltres mateixos i no confieu tant en les lleis que ves a saber qui les ha fetes i si de veritat són del tot democràtiques.... I si t'has sentit agredit, no era la meva intenció fer-ho sinó obrir una mica el debat.victorcasta ha escrit:De rentable, res. El metro, els trens de rodalia, els autobusos urbans i interurbans de línies regulars són deficitaris sempre.
Per cert, noto cert tufillo de troll...
Entrada Autor: javi82 » 30 oct. 2009, 21:00
Aquí ho tens, a partir de la pàgina 94: http://www.fgc.net/downloads/continguts ... 07_cat.pdfMk_82 ha escrit:PD: m'agradaria tenir davant meu les comptes dels ffgg per exemple i veure-ho amb els meus ulls però m'imagino que això no deu ser possible
Entrada Autor: Guigui » 30 oct. 2009, 23:21
Molt sovint, és més eloqüent el com que no pas el què.sanjo888 ha escrit:qualsevol, que no opini com tu o com la majoria ja es un troll?![]()
![]()
![]()
Entrada Autor: victorcasta » 30 oct. 2009, 23:30
No ho deia pas per la seva opinió...sanjo888 ha escrit:qualsevol, que no opini com tu o com la majoria ja es un troll?![]()
![]()
![]()
Torna a “Transport en general”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025