Com es porta a terme una sortida d'aquestes?
Gràcies.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 19:08
Entrada Autor: xevi » 01 des. 2009, 11:09

Entrada Autor: liniadelRipollés » 01 des. 2009, 21:03
xevi ha escrit:Crec que ja seria hora d'organitzar un viatge amb la granota o els Brill (no sabem en quin estat es troben).
Com es porta a terme una sortida d'aquestes?
Gràcies.
Entrada Autor: Guigui » 01 des. 2009, 22:59
Per al seu viatge de presa de possessió del càrrec el gener del 2013? Amb una mica de sort, arribarà a(l) Washington... al Clot del Moro. Ara de casa blanca, només recordo que a Barcelona hi ha una "casita"...liniadelRipollés ha escrit:El cost de llogar un Brill és prohibitiu per a un particular. Haurem d'esperar que vingui l'Obama de visita a Barcelona...
Entrada Autor: xevi » 02 des. 2009, 15:53
Entrada Autor: Guigui » 02 des. 2009, 16:43
És que l'estalinisme es caracteritza, entre altres coses, per ser iconoclasta i renegar de qualsevol vestigi del passat.👍35xevi ha escrit:(proposta que no és nova perquè ja es feia durant l'època en que FGC tenia més consciència sobre trens històrics)

Entrada Autor: liniadelRipollés » 02 des. 2009, 17:56
Guigui ha escrit:És que l'estalinisme es caracteritza, entre altres coses, per ser iconoclasta i renegar de qualsevol vestigi del passat.xevi ha escrit:(proposta que no és nova perquè ja es feia durant l'època en que FGC tenia més consciència sobre trens històrics)

Entrada Autor: Proastiakos » 03 des. 2009, 00:52
liniadelRipollés ha escrit:No hi ha res més fashion que el brill 18 remolcat per una 112 i tot el personal al cotxe de cua, és clar... Un viatget així entre Les Planes i Terrassa podria estar prou bé. I suposo que el Brill estaria protegit amb l'ATP de la 112...o no és així? Mireu, tinc dubtes sobre aquesta qüestió... un brill és remolcable per una 112 mantenint el sistema ATP a la unitat més cotxe?
Guigui ha escrit:És que l'estalinisme es caracteritza, entre altres coses, per ser iconoclasta i renegar de qualsevol vestigi del passat.xevi ha escrit:(proposta que no és nova perquè ja es feia durant l'època en que FGC tenia més consciència sobre trens històrics)

Entrada Autor: liniadelRipollés » 04 des. 2009, 20:26
Guigui ha escrit:Per al seu viatge de presa de possessió del càrrec el gener del 2013? Amb una mica de sort, arribarà a(l) Washington... al Clot del Moro. Ara de casa blanca, només recordo que a Barcelona hi ha una "casita"...liniadelRipollés ha escrit:El cost de llogar un Brill és prohibitiu per a un particular. Haurem d'esperar que vingui l'Obama de visita a Barcelona...

Entrada Autor: liniadelRipollés » 04 des. 2009, 20:28
xevi ha escrit:Jo ja he fet arribar la "proposta" de fer circulacions regulars amb els Brill i el 400 (proposta que no és nova perquè ja es feia durant l'època en que FGC tenia més consciència sobre trens històrics) a FGC i a la Consellleria del Sr. Nadal, així com també a l'alcalde de BCN, engrescant-lo a negociar amb FGC sobre aquest tema, amb l'excusa que ens trobem en un moment on s'està definint quin tipus de turisme volem per BCN i una oferta d'aquest tipus, juntament amb el Tramvia Blau atrauria a nous col.lectius de visitants a la ciutat.
Us deixo les adreces per si us voleu animar.
Merci,
FGC
http://www.fgc.cat/cat/consultes.asp
GENERALITAT
bustia_suggeriments.ptop@gencat.cat
ALCALDE DE BCN
http://www.bcn.es/alcalde/ca/contacte.htm

Entrada Autor: Tony M. Nyphot » 06 des. 2009, 12:03
Entrada Autor: xevi » 11 des. 2009, 13:11
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026