Ho dic perque, mecànicament no ho sé, però a nivell de sorollets (els famosos grillos) en els de Tusgsal son més que notables i em semblen millors, en aquest aspecte, altres models (Irisbus son els més nous de BCN?, Man etc).
I ja de pas, quins models us agraden més i per què?
Vox







