Començo:
-Estació de Badalona Centre de la L2
-Millor connexió de les línies C2 Nord i C2 Sud
-Confirmació de la unió dels dos tramvies
I ja aniré afegint més que se'm acudeixin després.
Afegeixo:
-Cancel·ladores del cantó muntanya de Sitges met'al·liques (les de vidre no duren ni 24 hores)
-confirmació de la construcció de línies ferroviàries per anar a Girona amb Olot, Sant Feliu de Guíxols, Palamós i Banyoles.




