Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc. Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Però com pot ser? els ha quedat que sembla real... que sembla.
👍0👎0
"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.
El voladís que hi ha sobre la vora de l'andana sembla més de la L2. Diria que han agafat una estació de la L2 i hi han posat la retolació de la L1. Tot plegat, per donar-hi un aire més modern i uns colors més "publicitaris" (el vermell crida més l'atenció que el morat).👍60
👍0👎0
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Vaaaal, crec que ja entenc la metàfora: una universitat amb molta tradició (més de 555 anys), combinada amb la modernitat, o una cosa així...Hi ha cap publicitari al fòrum que m'ho confirmi?
metring ha escrit:Vaaaal, crec que ja entenc la metàfora: una universitat amb molta tradició (més de 555 anys), combinada amb la modernitat, o una cosa així...Hi ha cap publicitari al fòrum que m'ho confirmi?
No cal ser publicitari. N'hi ha prou amb ser barceloní crític.👍60
👍0👎0
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Guigui ha escrit:El voladís que hi ha sobre la vora de l'andana sembla més de la L2. Diria que han agafat una estació de la L2 i hi han posat la retolació de la L1. Tot plegat, per donar-hi un aire més modern i uns colors més "publicitaris" (el vermell crida més l'atenció que el morat).
Per a mi el morat és més elegant i crida força l'atenció... no tant com el vermell, però s'hi acosta força.
Guigui ha escrit:El voladís que hi ha sobre la vora de l'andana sembla més de la L2
És la mateixa estació d'Universitat L2. Es veu un dels passos entre andanes al mur.
Si han preferit el rètol vermell suposo que és simplement per una qüestió estètica, mentre que si han agafat l'andana de la L2 deu ser perquè és més moderna i lluminosa.👍100
T'has deixat el taronja de la L9 per a fer-ho més kafkià!!!!
👍0👎0
¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)