Podeu veure el programa aquí: http://www.geocities.com/autobusesbcn , i a la web d'ARCA, organitzadora de "tan magno evento": http://www.arca-bus.tk
Fins demà doncs!
Fran
Hora i data actual: 25 juny 2026, 14:14

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 09 set. 2005, 19:23
Entrada Autor: wefer » 09 set. 2005, 21:30

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 11 set. 2005, 19:31
Entrada Autor: entfe001 » 11 set. 2005, 19:37

Entrada Autor: liniadelRipollés » 11 set. 2005, 21:20

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 12 set. 2005, 01:12

Entrada Autor: liniadelRipollés » 12 set. 2005, 15:58
El bitllet és per a un amic que té una col.lecció de 600000 bitllets i aquest li falta. Va enviar-me un missatge urgent desesperatentfe001 ha escrit:Passant al "lado oscuro"?liniadelRipollés ha escrit:Qui tingui un exemplar del bitllet commemoratiu d'aquest viatge que es posi en contacte, si us plau, amb mi.
Gràcies.

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 12 set. 2005, 17:19
Entrada Autor: oscar440 » 13 set. 2005, 19:37
Entrada Autor: abegot » 13 set. 2005, 21:01
PAPERANTIC - Barcelona - V Saló del col.leccionismeliniadelRipollés ha escrit:El bitllet és per a un amic que té una col.lecció de 600000 bitllets i aquest li falta. Va enviar-me un missatge urgent desesperatentfe001 ha escrit:Passant al "lado oscuro"?liniadelRipollés ha escrit:Qui tingui un exemplar del bitllet commemoratiu d'aquest viatge que es posi en contacte, si us plau, amb mi.
Gràcies.

Entrada Autor: liniadelRipollés » 13 set. 2005, 21:22
Gràcies, Pelai. Estic en permanent contacte amb els de paperantic, on vaig cada cop que s'hi celebra. Es troben coses molt bones.abegot ha escrit:PAPERANTIC - Barcelona - V Saló del col.leccionismeliniadelRipollés ha escrit:El bitllet és per a un amic que té una col.lecció de 600000 bitllets i aquest li falta. Va enviar-me un missatge urgent desesperatentfe001 ha escrit: Passant al "lado oscuro"?
--------------
Del dijous 29 de setembre al diumenge 2 d'octubre del 2005
A les Cotxeres de Sants - c/. Sants, nº 79, Barcelona. - Entrada Lliure
De dijous a dissabte : de 10.00 a 14,00 i de 16,30 a 20,30
Diumenge: de 10.00 a 14.30.
Entrada Autor: entfe001 » 13 set. 2005, 23:06
Quant a la ruta: d'ençà de la posada en marxa de la C7 amb el conseqüent trasbals horari (ara no només arriben trens de Barcelona), s'han anat fent experiments i de les rutes originals ben poca cosa en queda. Pots seguir aquest fil que actualitzaré tan bont punt començi el curs universitari.oscar440 ha escrit:Hola. Decir que en la UAB se pueden ver todavía estos Pegaso, en el transporte interno del campus. Su uso es gratuito, restringido a la comunidad universitaria. Hace ya casi dos años que fueron vendidos por TMB. Su ruta habitual:
-Estación Renfe
-Medicina/Periodismo
-La Vila
-Rectorado/Veterinaria
-Letras
-Ciencias
-Estación Renfe
Salu2!
Entrada Autor: oscar440 » 15 set. 2005, 18:14
Entrada Autor: entfe001 » 15 set. 2005, 18:51
Entrada Autor: oscar440 » 15 set. 2005, 19:23
Hombre, los colores de la UAB son más bien verde...trainman ha escrit:Oscar, te has dejado que uno de ellos concretamente el número 37 lleva el frontal azul
Saludos
Entrada Autor: oscar440 » 15 set. 2005, 19:28
Hombre, los 5000 estaban en la línea que pasa por Medicina y La Vila. Los articulados 3500, junto a los antiguos autobuses también articulados, cubren la otra línea...entfe001 ha escrit:Pel que tenia entès, els que estaven amb els colors TMB no hi havia intenció de repintar-lo, d'aquesta manera la diferenciació de línies (vermella i blava) es feia per la pintura dels cotxes. Això al principi anava bastant bé, però a mesura que anava passant el temps de tant en tant es barrejaven i aleshores començaven els embolics.
I ara vés a saber com funcionarà tot aquest curs!

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 28 set. 2005, 16:06
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026