Una cosa de les que es veu més és accionar compulsivament la palanca de la porta dels 2000, 2100, 3000 i 4000 quan la porta no s'obre; de fet, alguna vegada m'hi he hagut de posar jo perquè l'individu en qüestió no feia altra cosa que fer anar la palanca amunt i avall sense que passés res, quan totes les altres portes ja estaven obertes.
A Àustria, quan agafava un tren que trigava 8 minuts en dur-me a destinació (següent parada comercial), jo anava a seure quan les iaies s'aixecaven, no fos cas que es passessin de parada. Resultat: baixaven tan a poc a poc que qui s'havia d'esperar érem la resta.
Quines coses d'aquestes heu vist vosaltres al transport públic?



