Una manera genial de poder veure els problemes en un momentet.
Dons a causa de la imposició de veure la televisió amb el TDT, ahir el vaig probar un momentet per veure el S3 (Jo fins que tanquin a Collserola seguiré veient la tele per l'analògic), i al posar el teletex, em dono conta, que al arribar prop el 800, salta al 100, per tant no puc visualitzar la pàgina de les incidències.
A algú més li pasa?
