Sortirà de Sant Cugat a les 19:31 h cap a Plaça Catalunya, a on serà fins les 23h.
Sort a tots aquells que pogueu gaudir-ne.
Hora i data actual: 25 juny 2026, 13:58
Entrada Autor: wefer » 13 set. 2005, 11:30
Entrada Autor: abegot » 13 set. 2005, 11:49

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 13 set. 2005, 12:01
Entrada Autor: abegot » 13 set. 2005, 12:05
Jo aniré a Pl. Catalunya a .... ficar el nas, ... 8)Fran-Ikarus ha escrit:![]()
![]()
![]()
![]()
Anava a preguntar si era un viatge obert a tothom, però ja veig que no.

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 13 set. 2005, 13:06
Entrada Autor: abegot » 13 set. 2005, 15:21
Incivic !!!Fran-Ikarus ha escrit:Jo també, je je... què menys!
I si el segrestéssim?

Entrada Autor: josep_serre » 13 set. 2005, 18:34
Entrada Autor: UT596001 » 13 set. 2005, 22:23

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 13 set. 2005, 22:42
Entrada Autor: abegot » 14 set. 2005, 11:04
Entrada Autor: Trenscat » 14 set. 2005, 21:02

Entrada Autor: liniadelRipollés » 14 set. 2005, 21:33
Ja et queixes?Trenscat ha escrit:sobretot després d'una llarga jornada laboral
Entrada Autor: abegot » 14 set. 2005, 22:33

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 14 set. 2005, 23:28

Entrada Autor: josep_serre » 15 set. 2005, 00:00
Entrada Autor: megapauer » 15 set. 2005, 08:49
Doncs sí, jo he estat més d'una hora esperant a Baixador de Vallvidrera i l'he caçat gràcies al Josep Serre que m'ha avisat que finalment circulava. Pel Baixador ha passar a les 20:40 gairebé sense llum (de fet l'he hagut de gravar amb mode nocturn de la càmera). Per cert, s'hagués agraït una pitadeta del maquinista al menys.abegot ha escrit:El tren aquest dels coll***, primer el CTC li ha cambiat l'horari de sortida, després l'aturat a la via morta de Sant Cugat i després ha sortit de San cugat un hora més tart.

Entrada Autor: Fran-Ikarus » 15 set. 2005, 10:50
Llàstima. Comptava amb les informacions que deien que marxaria a les 22 h. (no m'hi podia quedar tant de temps) o a les 23 h. (menys encara).josep_serre ha escrit:Si t'haguessis quedat a Provença uns minuts l'haguessis vist passar, hem estat a Plaça Catalunya en a la mateixa hora però jo he marxat a Gràcia amb el tren d'Avinguda Tibidabo immediatament anterior al teu.
Entrada Autor: Trenscat » 15 set. 2005, 21:09
Entrada Autor: UT596001 » 15 set. 2005, 22:08
Torna a “Trobades i esdeveniments”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026