Acabo de mirar els horaris de la web de Rodalies de catalunya i acabo de veure com l'ultim tren que habien suprimit a partir de l'1 d'abril apareix a la pagina web
Es el Sant Joan Despí > Sant Viçenc de Calders de les 23.31, a els horaris de butxaca aquest tren acaba a L'Hospitalet, he trucat al nou telefon de rodalies i m'han confirmat que si que els hi apareixía a ells. pero clar, ells també miren la web
aquí teniu l'enllaç
http://www14.gencat.cat/gencat_rodalies ... oraris.htm



