Sino hi hagues el tall de Sagrera Meridiana estaria molt facil Renfe Sant Andreu Arenal - Catalunya + FGC L6 Reina Elisenda. O quan obrin la nova estació de FGC a Sant Cugat amb "enllaç" a la R7.
Opcions que se m'acudeixen:
- Caminant fins Sant Andreu Comptal i transbord caminand Passeig de Gracia - Provença
- Sant Andreu Arenal - R4 Montcada Manresa + R2 Montcada i Reixac -Passeig de Gracia.
FGC i Renfe deixen viatjar als gossos pero TMB no.




