Barcelona intenta evitar la gent sense samarreta amb adhesius al Metro, bus turístic i espais municipals
La difusió del pictograma Vestir bé, que s'ha començat a col·locar a llocs visibles de 145 equipaments municipals, 29 línies de bus, accessos a 31 estacions de metro, les unitats del Barcelona Bus Turístic, el Telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau
ACN
Barcelona
L'Ajuntament comença aquest dijous la difusió del pictograma Vestir bé, que s'ha començat a col·locar a llocs visibles de 145 equipaments municipals, 29 línies de bus, accessos a 31 estacions de metro, les unitats del Barcelona Bus Turístic, el Telefèric de Montjuïc i el Tramvia Blau, i també als locals hotelers, de restauració i d'oci que es vulguin acollir voluntàriament a la iniciativa. La campanya, que informa de manera "contundent" de la recomanació però no prohibeix anar nu o sense samarreta, va començar al mes de maig, amb la intenció de promoure "un pacte cívic entre l'Ajuntament i les entitats de comerciants, hotelers, i establiments turístics i culturals per establir una estratègia comunicativa conjunta i transmetre que a Barcelona no li agrada aquesta actitud incívica".






