[...]El transport de superfície s’adapta a les novetats
Mentre el perllongament de la L1 del mero està en fase d’estudi, l’estació a l’Illa Central, que es dirà Badalona- Pompeu Fabra, és a punt de la inauguració. L’estrena, prevista de cara a l’estiu, ja ha fet moure fitxa a l’Entitat Metropolitana del Transport qui ha anunciat, en el transcurs d’unes jornades tècniques de Tusgsal, que crearan una línia exprés d’autobusos des del centre de la ciutat i fins a la zona sanitària de Can Ruti. La nova línia d’autobús millorarà l’accés a l’Hospital Germans Trias i Pujol i també el temps d’espera dels viatgers ja que "la freqüència de pas combinat amb la B26 serà de 5 minuts", segons ha explicat el resident de l’EMT, Antoni Poveda.[...]


