En començo a estar força part de la pudor insuportable a "humanitat", o directament a suor, que fa absolutament irrespirable l'ambient al metro aquest estiu, sobretot a partir de la tarda i en línies com la L1.
El que m'indigne és que això, altres anys, no passava tant. Però des de l'any passat, TMB a partir de decisions dels nostres "estimats" polítics, va decidir que per ser més ecològics, posarien l'aire condicionat al mínim. I aquest mínim és tant mínim, que a vegades ni es nota.
Total, que amb l'excusa de la (...) ecologia, m'estic fent un fart d'empassar-me olor de suat, així com arribar suat com un porc a casa, que m'estic plantejant de fer servir el metro en la mesura del possible.
No es tracta de fer com quan circulaven els 1000s per la L5, alguns dels quals semblaven càmeres frigorífiques... però coi, és que estem passant a l'altre extrem!!! I els nostres polítics tant ecològics, m'agradaria saber si quan viatgen en els seus cotxes oficials de gran cilindrada ho fan amb l'aire condicionat apagat, també per ser ecològics. Ah no, que això de ser ecològic mola molt... mentre li toqui pringar al veí, és clar.
En resum: en comptes d'anar endavant, anem cap enrere com els crancs