Conseqüència directa (i de la qual en surto beneficiat a mitges): com que l'Ajuntament de Cerdanyola té contractat a Sarbus el servei urbà de dia, els busos de Sarbus han d'agafar gent a tota parada de Cerdanyola, mentre que els de Font, només ho fan a Fontetes i a la UAB, com surt al termòmetre de la línia.
Per tant, si vull anar fins a Serraparera només ho puc fer cada 2 hores, si no vull haver de baixar a Fontetes.



i ves a saber si més d'un no pensa que és culpa dels Font 