Us informo que el 31 de juliol serà el darrer dia de l'estació en superfície de Montmeló, per tant seria una bona idea fer una trobada amb la darrera circulació, que serà el darrer tren de Sant Celoni, el darrer de Granollers es farà per carretera des de Mollet, un cop passat el darrer tren es pot anar a sopar al Viena de Montmeló.
En fi queda proposat.




