Bo saber-ho, els tren-hotel elipsos estan fora del inter-rail? vaja si alguna vegada torno a fer plans haure de tenir-ho en comte, pel que fa al meu inter rail queda suspés fins a que arribin temps millors, en el seu lloc m'he preparat un petit viatge per castella i lleó, recomano moltisim fer-los amb molta antelació les tarifes estrella de renfe suposen un estalvi important ( no hi ha cap intenció de publicitar a renfe, tansols un comentari).
Un dels trens que em tocara agafar sera el substitut del unamuno fins a saragossa, algú sap de quina generació es el material rodant que l'ha substituit? era un talgo IV?
Tornan al tema dels inter-rail, el que em feia mes por i donava mes dubtes era el menjar, mes que el on dormire, quines formules teniu? restaurante? embutido y pan? fast food? frutos secos y dulces hypercaloricos (leche condensada).
Fins aviat.
👍0👎0