Algú sap si podria trobar més fotos d'un tren francès a Puigcerdà per internet?
Si més no, una foto en que en l'estació que he mencionat hi hagi "activitat" (em refereixo en que hi hagi +d'1 tren).
Gràcies
Hora i data actual: 25 juny 2026, 16:17
Entrada Autor: Jacob.CH » 11 ago. 2010, 22:44
Entrada Autor: marc » 12 ago. 2010, 12:28

Entrada Autor: UT440_132M » 12 ago. 2010, 16:42
El qual servidor n'és administrador. Aprofito per dir que si hi ha gent que té imatges antigues del Transpirinenc, ja sigui català o francès, el Train Jaune, o el Cremallera de Núria, estan convidats a penjar les seves fotos en aquell grup.marc ha escrit:pel flickr hi ha un grup que es diu si no recordo malament: ffcc barcelona-puigcerda, o alguna cosa semblamnti hi ha diverses fotos de puigcerda. Si les vols actuals amb mes d'un tren com no siguin les dues 447 que dormen a l'estacio es dificil que trobis alguna cosa mes, pero siet conformes amb alguna cosa mes antiga segur que trobaras alguna cosa. si en trobo alguna ja et penjare el link
Entrada Autor: Jacob.CH » 12 ago. 2010, 18:08
Torna a “Ferrocarril a Catalunya”
Same vibes https://t.co/IvIc4Bcpg2 pic.twitter.com/4b7JNNNvto
— transport.cat (@transportcat) January 22, 2026
Sr. alcalde, no estem arribant a l’última estació. No hi ha més estació construïda que el Palau de Comunicacions i Transports. La Sra. Bonet ens vol vendre un “balcó des dels peus de Collserola a la ciutat”. Fum, fum, fum, (i el Nadal ja s’ha acabat) pic.twitter.com/eVLmDDm4me
— Coordinadora Pro Museu Transport de Barcelona (@MuseuTransport) January 22, 2026