Això encara ho recordo, però vaja...
Segons l'article del Maquetren, hi havia un diorama d'estil suís, amb viaductes, muntanyes i tren cremallera, un d'estil alemany amb un poble, tranvia, port, dipòsits i una muntanya al fons per on, a la part de dalt hi circulava a gran velocitat el ICE, una altra del viejo oeste

amb trens "màgics" de l'oest, els indis, ponts alts de fusta, etc. L'últim no ho tinc clar, però devia ser del tipus Durango & Silverton.
El qui va escriure aquest article (després d'haver anat al Màgic Tren, evidenment) ho descriu molt bé i ho considera un espectacle (no una maqueta de trens), amb actors i ambient.
Jo, quan vaig saber que havia tancat, no sabia que havien tancat per sempre i li preguntava al meu pare quan tornarien a obrir.
Diu el meu pare que el manteniment era molt car i no en devia treure gaires beneficis, per la qual cosa tenia molt més benefici emportar-s'ho tot i vendre el local, que per la zona on està deu tenir un preu elevat.
Ah, per cert, la tenda de trens anomenada "Màgic Tren" a Granollers és del mateix propietari?
👍0👎0