Adif millora els accessos a l'estació
16/09/10 02:00 -
L'ens gestor d'infraestructures ferroviàries, Adif, ha iniciat les obres de millora de l'estació d'Ulldecona-Alcanar-la Sénia, amb una inversió de 297.042 euros. L'actuació inclou l'adaptació del pas inferior per a persones amb mobilitat reduïda, la millora de l'entorn, l'enjardinament i la rehabilitació de la marquesina. Les obres, les executa l'empresa estatal Tragsa i duraran quatre mesos.



