Em sembla que és una cosa que a ningú li importa i que és un fracàs absolut. Només va tenir èxit quan els carrers es tallaven per obligació, però si es demana a la gent que no vagi en cotxe, ja es veu que passen olímpicament.
De fet, és lògic, perquè qui no vol anar en cotxe no hi va durant tot l'any, no pas un sol dia, i a l'inrevés, igual.

