Avui mirant a google maps he vist que a mdrid han activat un servei similar al del londres on pots escollir que la xarxa de metro surti sobreimpresionada. Despres de comprovar que a barcelona no es veia, m'ha picat la curiositat hi he vist que a les ciutats franceses i alemanyes tambe es podia veure, i com a curiositat a italia he vist que surtia a turi pero no a mila o roma.
Jo proposaria que el forum es poses en contacte amb google o l'atm per veure si aixo tambe es pot fer a barcelona. el que es posible es que les adminitracions tinguin que pagar a google per el servei i aixo expliqui la disparitat en ciutats del mateix pais




