Suposo que et refereixes als trens de mercaderies o de càrrega.
Jo només et puc posar els horaris que vaig apuntar-me en un paper ja fa molt de temps.
"saler" 53552/3 Manresa 9:15 -> Flix 15:40 tren de plataformes portacontenidors carregat amb caixes teifer carregades de sal procedent de Súria.
"saler" 53584/5 Flix 18:05 -> Manresa 23:50 buit
Aquest parell circulen de Manresa cap a Montcada Bifurcació on inverteixen la marxa per anar cap a Martorell passant per Cerdanyola Universitat. Després circulen via Vilafranca, Sant Vicenç de Calders, Tarragona, Reus i Móra fins a Flix.
També tinc apuntat un servei que porta(va) fusta cremada dels incendis de la Catalunya Central del 1994 i 1998:
54554/5 Sant Vicenç de Castellet 14:00 -> Tarragona 18:23
No tinc els horaris de l'invers.
Suposo que també feia la maniobra d'inversió de marxa a Montcada Bifurcació i que via Cerdanyola Universitat i Vilafranca del Penedès arribava a Tarragona. Concretament al port, crec recordar, però no ho tinc apuntat.
Salut !!
👍20👍0👎0
Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.