El dia 27 de desembre, dilluns, fer el recorregut a peu entre El Catllar i Perafort per aquesta línia tancada al tràfic el lloc de trobada seria l'estació de Tarragona a les 13:30 i des d'allà anar a l'estació d'autobusos on a les 14:30 surt un autobús cap El Catllar a partir d'allà anar a peu fins a Perafort i tornar en l'autobús cap a Tarragona.
En funció del ritme que portem es pot aconseguir ser de nou a Tarragona a les 19 hores.
En el recorregut hi ha un túnel aquest és recte i es veu una boca des de l'altra però sol estar inundat en alguns punts per tant seria recomanable portar llanterna i botes d'aigua.

